sreda, april 04, 2007

Telekom, Siol in druge zablode

Datum: petek, 9.2.2007
Klic št. 1: Siol

Ker sva se pred kratkim preselila v najemniško stanovanje brez intenet povezave, želim naročiti Siol Trio paket.
Zelo prijazna operaterka mi razloži, da moram najprej zahtevati poizvedbo, ali je na območju Škofljice možen razvezan dostop (se pravi, brez naročnine na Telekomovo telefonsko številko).
Zahtevam poizvedbo, zelo prijazna gospa si zapiše moje podatke. Pove, da me bodo obvestili, ko bo poizvedba zaključena.

Datum: kakšne 3-4 dni kasneje (sem pač nestrpen človek, kaj morem)
Klic št. 2: Siol

Po 20 min. čakanja na prostega operaterja, mi končno uspe. Oglasi se zelo prijazen gospodič (domnevam po glasu), ki po parih minutah ugotovi, da še ni nič znanega o mojem zahtevku.
Okej, bom še počakala.

Datum: petek, 16.2.2007
Klic št. 3: Siol

Datum sem si zapomnila, ker sem imela dopust in sem jih spet malce poklicala. Postopek isti, kot dvakrat prej. Oglasi se zelo prijazen operater/operaterka (ušlo iz spomina). Še nič znanega o moji poizvedbi.
Tudi prav, dajmo jim še malo časa.

Datum: torek, 20.2.2007
Klic št. 4: Siol (nekdo odgovoren pokliče mene. Tudi to se dogaja, ali kaj?)

Prijazna gospa mi razloži, da na območju Škofljice ni možno dobiti razvezanega dostopa (kasneje na spletni strani Siol-a najdem seznam, na katerem piše, da je razvezani dostop na območju ŠkofljiceMOŽEN?), in da moram pri Telekomu naročiti telefonski priključek. Prav, končno nekaj novega!

Datum: še zmeraj torek, 20.2.2007
Klic št. 5: Telekom

Po približno 10 min. čakanja na prostega operaterja, se oglasi prijazna gospodična, pri kateri zaprosim za vezani zahtevek in tako naročim telefonski priključek + Siol Trio paket. Zapiše si moje podatke in mi pove, da me bodo poklicali za montažo. Jeeeee!

Datum: četrtek, 1.3.2007
Klic št. 6: Telekom

Ker sem 28.2.2007 zamenjala mobilo telefonsko številko, katero sem pustila na Telekomu kot svoj kontakt, jih kličem še enkrat. Aja, vmes me še zmeraj niso poklicali za montažo! Čakam na prostega operaterja kot že tolikokrat poprej. Ko mi uspe, mi zelo prijazen ne-vem-več-točno-kdo razloži, da on/ona ni pristojen/pristojna za spremninjanje podatkov. Da mi telefonsko številko gospoda na montaži, naj poskusim tam. Okej, pa bom! Ampak, a ne sodelujejo med sabo?

Datum: ja, še zmeraj 1.3.2007
Klic št. 7: gospod na montaži, Telekom

Po nekaj poskusih mi gospoda uspe priklicati. Ko mu razložim, zakaj kličem in ko doooooolgih 5 min preverja, kaj je z mojim zahtevkom, ugotovi, da zahtevka ni. Haloooo? Kako ni? Spomnim se, da je zelo velika verjetnost, da so narobe zapisali moj priimek, s katerim imam vse sorte zapletov že odkar pomnim. Naštejem mu vse možne variante, in res, spet so si izmislili nekaj novega, kar lahko dodam na svojo listo napačno razumljenega priimka. Odpre zahtevek, spremeni mojo kontaktno številko in mi pove, da bodo zelo hitro v prihodnjih dneh (jim naj verjamem?) poslali montažerja. Takole na eno tretjino potolažena se zahvalim in odložim. Prvič (ja, kolikor sem nestrpna, sem tudi tolerantna) pomislim, če se mogoče hecajo z mano!?!

Datum: sreda, 14.3.2007
Klic št. 8: montažer, Telekom (pokliče me okoli 12. ure)

Gospod montažer je pred mojimi vrati na mojem naslovu in kliče, da je prišel priklopit telefon. Sredi tedna ob 12:00? Ja, seveda, kot ponavadi ležim doma na kavču in čakam, da se kdo prikaže s kovčkom orodja, da bo šaril po mojih stenah! Yeah, right!
Razložim mu, da sem v službi, prav tako fant, in da naj pride kakšen bolj primeren čas. In naj prej pokliče. Dogovoriva se, da ga pokličem v ponedeljek zjutraj za drug termin.

Datum: ponedeljek, 19.3.2007
Klic št. 9: montažer, Telekom

S Telekomovim montažerjem se dogovoriva, da pride telefon priklopit jutri zjutraj med 8 in 9. uro zjutraj in da naj ga okoli 7:30 pokličem še enkrat. Again? Ja, madona, kaj mi Telekom plačuje račun za mobilnik?

Datum: torek, 20.3.2007
Klici št. 10/11/12: montažer, Telekom (spet!)/fant mene, jaz montažerja, Telekom/Telekom

Pokličem montažerja in ga spomnim na najin dogovor. Potrdi, da pride do 9. ure priključit telefon.
V dobro fanta, ki si je vzel pol dneva dopusta, upam, da bodo točni.

Isti dan, sredi dopoldneva
Kliče me fant, da gospod montažer iz Telekoma NI priključil telefona. Razlaga: iz pogovorom s fantom, je montažer iz Tele-koma razbral, da sva naročila tudi Siol Trio paket. Rekel je, da potem pa ne potrebujeva telefona in pri tem vztrajal kjub razlagi. Popokal je svoje stvari in šel. Kar tako. Jaz pa, ne bodi lena (z živci razcefranimi na koreninice) odtipkam telefonsko številko montažerja s Telekoma in zahtevam razlago, kako je lahko, kljub delovnemu nalogu, ki so mu ga dali nadrejeni, vztrajal pri tem, da ne potrebujeva telefona in telefona ni priključil. Debele pol ure sva se prerekala po telefonu (sem vztrajala pri pogovoru, kljub temu, da je rekel, da je trenutno na lestvi in dela), kaj in kako. Mi je »pojasnil«, da je sklepal iz pogovora s fantom, da potem ne potrebujeva telefonskega priključka, če sva naročila Siol Trio paket. Ja, jaz tudi marsikaj kdaj sklepam, pa ni nujno, da je tako. In jaz naredim tisto, kar mi naročijo, če bi imela delovni nalog, potem pa sploh. In še nekaj je razpredal o tem, kako mi je v bistvu že naredil uslugo, ko se je v torek, ko je zapadel sneg, pripeljal do mene. Haloooo, uslugo? Pa saj to je njegovo delo! Da ne govorim o tem, da sem ga en dan prej in na dan, ko je prišel, klicala, in da je sam rekel, da pride!?!
Mu povem, da me nič ne briga in da naj se prikaže čimprej in priključi telefon. Sem kar malo nesramna, ampak počasi me mineva potrpljenje.


Isti dan, po klicu montažerja Telekom
Kličem na Telekom na številko tajništva (nekam bolj visoko, po prijaznosti in razlagi sodeč, od zelo prijaznih operaterjev), kjer se oglasi res prijazna gospa, s katero skoraj 20 min. ugotavljava, kaj je šlo v celotni zgodbi narobe. Najprej morava še enkrat poiskati zahtevek, ker nanj še zmeraj niso zapisali pravilnega priimka. Pa kako težko je to?
Gospa mi razloži, da je celotna zadeva trajala tako dolgo, ker so 20.2.2007, ko sem naročila telefonski priključek in Siol Trio paket, naredili namesto naročenega ŠE eno poizvedbo o možnosti razvezanega dostopa na območju Škofljice (tokrat prav zares pomislim, brez slabe vesti, ali so operaterji res neumni, na tem mestu pardon tistim, ki so poučeni in ki vejo kaj delajo, ali se samo delajo neumne). Še njej se zdi čudno (prijazni gospe na Telekomu), da je do tega prišlo. Pove mi, da bo dala urgenti zahtevek za takojšnjo montažo, da pa bom morala (zaradi ne vem čigave neumnosti) ŠE enkrat posebej naročiti Siol Trio paket, ko bom imela že aktivno Telekomovo telefonsko številko. F...! Najbolje je, da pustim službo in se ukvarjam z naročilom interneta in telefonije, ali kaj? Počasi se mi bo začelo kaditi iz ušes od jeze. Ampak, tako daleč sem že prišla, zdaj pa res ne smem odnehat! Bom počakala, da vidim, kaj pomeni urgentni zahtevek!

Datum: četrtek, 22.3.2007
Klic št. 13: pokliče me isti Telekomov montažer, ki bi mi enkrat že moral priključiti telefon

Ura je malo do devete zjutraj in ker imam dopust, me dobi ravno sklonjeno v tuš kabini, ko čistim pomična vrata. Bi se on oglasil kar zdaj, če sem doma. Pa kaj jim res ni jasno, da so ljudje ponavadi tak čas v službi?! Lahko bi mu rekla, da naj se kar oglasi, ker imam tako ali tako dopust, ampak NE! Tokrat pa lahko jaz enkrat za spremembo prestavim termin. Vsaj poščistim lahko v miru in izkoristim ta dan dopusta. Povem mu, da je edini (in od tega ne odstopam) možen termin jutri, v petek, med 7:00 in 7:30.uro. Začuda se strinja in pove še, da mu bo vzelo samo 10-15 min. časa. Super, se mi ne bo treba zadrževat, da ne bi kaj pikrega pripomnila! Tako ali tako pa grem jutri na vlak, ker moram biti do 7:30 v službi, tako da bo montažerja spet počakal fant. Dobro zanj (za montažerja, mislim, ker jaz sem si že pripravila »ta hude zobe«, hehe)!

Datum: petek, 23.3.2007
Na vlak grem ob 6:35 upajoč, da bo danes končno priključen telefon. Fant me pokliče ob 7:40, da je vse urejeno in da je podpisal tudi pogodbo v mojem imenu. Mu je montažer dovolil! Po mojem se je bal še enega mojega telefonskega klica, hehe.
Hvala bogu, ali komurkoli že! No more annoying phone calls to and from Telekom. Jupiii!

Datum: sobota in nedelja, 24. in 25.3.2007
Klic št.: ne-vem-več-koliko: Siol

Kličem čez cel vikend. In cel vikend poslušam:«Žal so trenutno vsi operaterji zasedeni.« Se ne razburjam preveč, ker mogoče ob vikendih ne delajo? Če ne delajo, kje za vraga bi človek to izvedel? In če delajo, kako hudiča je možno, da se cel vikend čaka na prostega operaterja?

Datum: torek, 27.3.2007
Klic št.: ne- štejem-več: Siol

Oglasi se prijazen operater (in tokrat mislim resno, brez heca). Pove mi, da telefonska številka še ni aktivna. Okej, ni problema, pa počakajmo še malo. Smo že navajeni.

Datum: četrtek, 29.3.2007
Klic. št. n: Siol

Uspelo mi je naročiti Siol Trio paket. Telefonska številka je aktivna, končno! Res prijazen operater (brez heca) mi tokrat brez mojih podvprašanj razloži postopek od naročila dalje. Trajalo naj bi še 4-6 dni, da mi pošljejo paket domov, da si sama priklopim. Od priključitve dalje pa še 2-3 dni, da se zadeva aktivira. Sprejemljivo, glede na to, da sem prej čakala 42 dni, da so mi sploh priključili telefon.

Datum: sreda, 4.4.2007
Klic št. n+1: Hitra pošta

Pravkar sem prejela klic kurirja Hitre pošte, da je na mojem naslovu in da ima zame Siol paketek. Spet ob 12:30?! Pa kaj jim je? Ok, se dogovorim, da mi jutri paket dostavijo na službeni naslov. Me prav zanima, ali bom paketek sploh dobila? Čakam do jutri, potem pa spet akcija. Čeprav upam, da mi ne bo treba še enkrat urgirat ker jih imam »poln kufer«!


In ker sem v vsem tem času postala malce nezaupljiva, imam shranjene telefonske številke vseh oseb, s katerimi sem se pogovarjala, pogajala in kregala glede mojega Siol Trio paketa, za vsak slučaj, če jim bo teba težit. Žalostno, pa tako fajno reklamo so imeli na TV!

KDO BO ZMAGAL? Velika Telekom in Siol? Ali mali naročnik? Pričakujte nadaljevanje zgodbe!

Ni komentarjev: